Long time ago

I know!! jag har varit sämst på detta ett tag nu...Att blogga alltså! Skärpning nu!!

För längesedan nu, närmre bestämt den 5 december utmanade sötaste Niki mig!

Reglerna är:
· Skriv vem som har utmanat dig.
· Skriv ner 6 stycken saker som gör dig lycklig.
· Publicera reglerna och utmana 5 stycken.
· Lämna en kommentar till de som du har utmanat och låt de veta att de har blivit utmanade.

Lycka för mig är:
1. De små sakerna i livet som lyser upp vardagen. Ett gulligt sms, en fin komplimang eller bara ett leende
2. Att få vara med familjen eller vänner och skratta
3. Småbarn. Deras skratt, deras gråt, deras vilja & nyfikenhet. Glittret i deras ögon gör mig lycklig.
4. Att vara i Scandinavium och se Frölunda vinna, bara en match eller ett SM-guld!!
5. Att vara älskad och att älska. Jag älskar dig Richard!! Ingen gör mig mer lycklig än du!! 
6. Pengar. Inte i mängder, men jag blir lycklig när jag känner att jag har råd att unna mig nått litet extra.

jag utmanar de som vill :)



Eller varför inte ett roligt skämt?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Nakenhunden

hej hej!!

Vad roligt att du oxå vann något!! :)

Vi kanske gick om varandra där vid chips spelet! ;)

Haft en bra helg annars??

Kramar

2008-12-15 | 09:47:05
http://nakenhunden.blogg.se/
ida

hur går det med era flytta planer. när får ni flytta in i den nya lyan? lite nyfiken :)

2008-12-15 | 10:43:52
http://www.idaperssson.se
Diana

Tack söta du för gullig kommentar! Har du haft en bra helg?? =) Läs gärna mitt nya accosear inlägg! =)

KRAM// Diana

2008-12-15 | 14:46:54
http://dianasblogg.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!