Vår kärlek är som energi - den försvinner inte, den bara omvandlas


Tisdags kväll
 var jag och älsklingen ute och åt. Vi skulle äta på en mysig resturang vid slussen, men dom hade stängt köket så istället gick vi till ett annat ställe med karaeoke där vi åt men inte sjöng. Efter det gick vi den mils långa vägen hem till honom!! Såå mysigt! Vi pratade om allt möjligt, mest om framtiden.

Onsdags åkte jag hem (snyft snyft). eller jag åkte till GBG där jag var på liseberg, först själv och sedan med pappa och elisabeth. Jag vann center, twist och alladin-hjärtan :) Sedan var vi och såg IFK-Basel i champions league kval, jag tyckte matchen var bättre än tidningarna säger, och jag tycker blåvitt var bättre än tidningarna säger! Lite bråk var det också!

Nu måste jag iväg och reda upp det där med telefon på vift!!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


johanna

Vad heter killen som är med på bilden i din header lägst till höger :o ?

2008-08-01 | 15:19:05
http://baarahon.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!