Tack gode gud

för värktabletter.

Nu mår jag en aningens bättre. Men tror att det mest beror på något som heter Alvedon, Ibumetin och Samarin. Dagens bästa kompisar.
Nää det stämmer inte för när man är sjuk får man så många söta krya på dig hälsningar, både här på bloggen och genom telefonen. Älsklingen har, trots att det är såå stressigt på hans jobb denna veckan ringt flera gånger tillexpempel ♥

Men att jag mår bättre beror framför allt på att jag hade en ynka alvedon kvar hemma så jag tog den och den hjälpte mig att sova någa timmar så jag piggnade till tillräckligt mycket för att orka cykla till apoteket och köpa nya värktabletter, ibumetin denna gången och till hemköp för att köpa samarin... och just nu mår jag faktiskt hyfsat! Yeey :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!