My milkshake brings all the boys...

Gud vad jag hatar den låten! Men jag har den ändå på hjärnan och det drives me crazy!!! Lika mycket som Sveriges insatser i OS just nu! Thörnblad, Kallur, handbollsdamerna, seglarna, ryttarna....ja dom flesta utan cyklarna verkar ha fått grus i maskineriet... Jag håller mina tummar till Wissman och min gamla mountainbikefavorit Kessiakoff :P

Älsklingen satt igår och försökte se om det gick och rädda någonting från min dator (som förmodligen drabbats av virus:'( ) Det verkar som att det ska kunna gå :):) så jag är glad!! Men då är det rejäl rensning som gäller!!

 
Min stackars virussjuka dator

Vad ska ni hitta på en dag som denna??
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sanna E

tack hjärtat!

Jag håller med dig! Det är verkligen något att vara anvundsjuk på!

2008-08-19 | 08:31:09
http://sannornas.blogg.se/
caroline

kolla gärna min blogg.

2008-08-19 | 08:34:52
http://carolinejo.blogg.se/
Elisabeth

Kessiakoff har ett egen kaffemärke som heter kessiacoffee. :D

2008-08-19 | 10:01:04




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!