who are you?

Haha, detta är ju spännande - anonyma kommenterare!! Ge mig en ledtråd!! Någon som har en aning vem det kan vara? det blir som en liten tävling hehe:P

igår var jag och jobbade på fritids hela dagen, det var kul...eller det var helt okej i alla fall! Och lite extra pengar i fickan i maj! skönt!!

Sedan var jag hos min Ida (hihi...."jag och Moa såg det på Ida, nej oj! jag mena ICA" haha) och gav henne födelsedagspresenter för hon fyller 22 år idag GRATTIS IDA!!!! hoppas du får en underbar dag:)
image115

Solen skiner och nu ska jag strax till skolan!!
Ha en underbar dag!  Vad ska ni hitta på idag?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Heidi

Är det alltså själva cykeltjuven som är inne och skriver och kommenterar?! Vadå perverst?!

Eh... E de du på bilden? Du har verkligen... eh... förändrats... hihi...

E så glad för din skull, för att allt "faller på plats" för dig! Här verkar saker och ting falla på plats oxå vilket känns underbart! Fick tag på hyresvärden ang du vet vad. Det var inga problem. Skönt! Var ska du jobba??

2008-04-11 | 10:06:06
http://livetenligtheidi.blogg.se
ida

hahaha!!tack så mycket!!!! kram kram

2008-04-11 | 12:41:24
http://smastadsflikka.blogg.se
Anonym

anonym vette fan då men :P
itte lätt vöttu

2008-04-11 | 13:15:46
Heidi (igen...)

Jenny! Jag har hittat din dubbelgångare!!! Hon har lagt ut en bild av sig själv på din blogg!!! HAHAHA!!!

2008-04-11 | 21:53:55
http://livetenligtheidi.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!