Vi går över daggstänkta berg fallera!

Tentan gick hyfsat, har inte fått resultaten än men det känns bra!

I helgen hade jag Lilla Edet besök, hela familjen kom ner och hälsade på vilket alltid är trevligt! Vi letade efter studentklänning till Elisabeth, men hittade ingen. Gud vad jag saknade studenten när vi gjorde detta! Skulle gärna uppleva den dagen och balen en gång till :D

Idag var vi hela LEKRIDH1-30, och vandrade runt Ön här i halmstad, eller Skedala tror jag det heter där det ligger. Det är i alla fall en vandring runt en sjö...Vi var ute hela dagen i solskenet, det blåste lite men det var bara skönt! Hade bränt mina axlar upptäckte jag när jag kom hem! Min lilla grupp gjorde tacos på stormkök, med eget bröd ofcourse! Det var jättegott! Till efterrätt värmde vi upp hallon och blåbär och åt med vaniljsås! Yummi!!! Vår lärare hade nämligen sagt att de skulle gå runt och provsmaka från alla och att det skulle bli en tävling vilken grupp som hade gjort godast mat (de flesta andra hade mest korv och pasta och sånt). Men blev det nån tävling då? nääää!! Jaja, det blev ju mer mat till oss och vi vet ju att vi hade vunnit ändå ;)

imorgon kommer min älskling hit igen :D Miss him like crazy!!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!