Miss U love

Nu är det så tyst och ensamt här i lägenheten när Richard har åkt hem :( Vi pratade i flera timmar igår men det är ändå nått som saknas...! ♥♥

Igår var jag i skolan 1,5 timme och hade kartkunskap, det var lite bättre igår även om det fortfarande känns lite meningslöst! Sedan när jag kom hem hade jag fått brev från där jag jobbade i somras om erbjudande att jobba natt hela sommaren, eller i alla fall hela hela juli och lite till! Det blir 20 nätter, det blir massa pengar! Så det ska jag tacka ja till!! Som Ida sa - allt faller på plats för mig nu...Kärleken, jobbet allt!! I'm sooooo happy :D

Sedan var jag och tränade aerobic, det var jättelängesen och nu har jag sån träningsvärk i ryggen!! Men det är skönt för då känner man att man lever :P haha Efter träningen gick jag och Ida på promenad, klockan var sju-åtta men det var så ljust och fint och fåglarna kvittrade så det kändes som klockan var högst 4 :) Vi gick längs nissan, jag älskar verkligen den promenaden!!

Love ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


glitterandbling

ha en bra dag!! :)

2008-04-08 | 14:02:28
http://glitterandbling.blogg.se
Jen

Fint :) hehe





»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!