Nu börjar mitt nya liv, - med ny kamera och allt

Kameran är beställd....åhh....vad jag längtar till den ska dimpa ner hos mig :) hoppas den infriar mina höga förväntningar!

kom nyss hem från bibliotekscaféet där jag har suttit och pluggat, det var det ändå öppna caféet som var öppet i centrum idag så! Men det är inget fel på det!

Bråkade igår kväll med X-et....min onda hals som nästan hade gått över får ha ont ett tag till. Men nu tänker jag inte prata med han mer, det ska jag lova mig själv! Nu är det slut på att gråta sig till sömns och bråka var och varannan dag! Jag känner mig lite som en ny människa efter att ha bestämt mig för det, men jag är medveten om att jag inte kan låta han ringa hur många gånger som helst utan att svara, snart kommer förlåt- smsen (ett har redan kommit). Jag som är så snäll kommer inte kunna låta bli att svara! Men jag måste! Hur många gånger ska jag förlåta innan det är nog?

Jaja...soo long
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

ja. Bra Jenny! Minns du att du sa till mig en gång, att om han gör så där mot dig igen, så skulle jag se till så att du inte förlät han igen. Jenny. Nu får du stå på dig. Det är inte ditt fel om han blir ledsen. Nu får han ta mig tusan skylla sig själv. Gråt inga tårar mer för hans skull. MEN. nu tänker vi inte mer på det, för idag är gjädjens dag! LSK TILL ALLSVENSKAN !!

2007-10-21 | 17:03:21
http://elisabethsliv.blogg.se
ida

Jag håller med. Du kan inte ta på ditt samvete om han blir ledsen! det är hans problem. Några visdomsord som hjälpt mig genom de gånger ,itt hjärta brustit; Don't cry for a boy, he is never worth it! and if he is he would never make you cry!
Massa kramar från Ida

2007-10-22 | 19:03:59




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!