Let's Jive!

Kom nyss hem efter att ha dansat Jive! Oh my god! Jag har testat mycket kul men detta var ju hur roligt som helst! Synd att det bara är en gång på SATS! men men, så småningom kanske det kommer tillbaka för det var så grymt kul! Det gick så lätt så för en gångs skull kände man nästan att man hade dansen i blodet : ) Annika Sjöö från Let's Dance, hon som dansade med Tobbe och som var mina favoriter och som kom tvåa var det som hade det! Hon var skitduktig! Både på att dansa och lära ut! Och vilken energikick man fick av det, fast att svetten rann av mig när jag gick därifrån kändes det som jag kunde dansat mig hela vägen hem! Så ska träning vara!!
Hade ny tröja på träningen också förresten! Kände mig som en medlem i Bounce eller nått...okej kanske inte Bounce, snarare med i Footlose (som jag och Elisabeth ska se den 9 november på storan i Göteborg!!!)

image55


Imorgon äre skolan hela dagen 9-16.... sedan till helgen kanske systern min kommer hit så ska vi göra Halmstad nu när hon är 18 och allt!

Dagens 5 - sidor jag kollar på när jag är inne på internet
*Min blogg
*Facebook
*Elisabeths blogg
*Aftonbladet
*Idas blogg
(*bilddagboken) 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Elisabeth

härligt bild =) du får lära mig lite jive :) japp, nu ska vi göra halmstad!!

2007-10-31 | 16:16:54
Elisabeth

nä, det va tompa andersson faktiskt!

2007-11-01 | 08:28:41




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!