kåren igår :)

Mår lite så där lagom dåligt idag...får väl skylle mig själv! Men vaddå! Cidern som stog på bordet när jag kom hem från kåren såg ju såå god ut, dessutom va jag törstig! Kanske inte skulle ha tagit den...Jag hade kanske redan fått i mig tillräckligt! Men sen stupa jag i alla fall i säng! Måste ha slängt(?? ) ner fjärrkontrollen på golvet för när jag vaknade idag så funka den inte! Va ska jag behöva gå fram till TV:n för att byta kanal? Are you kidding me?? Men efter lite pysslande fick jag ihop den :) skönt det! livet är räddat!

Var kul på kåren igår även om vi var överens om att musiken var en aningens enformig och tråkig...inga härliga gamla goingar man kan sjunga med i....Största allsången var väl i 800 grader och visslingen i giftig...Jag och Ida funderade seriöst på att gå upp på scen och sjunga "Lilla Edet represent"...är glad att vi lät bli :)

Fick en kondom av både Therese och Frida igår?? What are they telling me?? Kanske inte så konstigt eftersom dom jobbade där igår och delade ut kondomer....Fick ingen nytta av dom dock...om nån är intresserad....

Peace and Love and sluta slåss 
image37     image39    image38    
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


ida

haha.. coola drinkarna såg ut. (kan du inte mejla de bilderna till mig?) kram kram

2007-10-12 | 12:10:51
Jenny

Ja jag kan maila dom när jag kommer tillbaka till halmstad nemas problemas!

2007-10-12 | 15:08:19




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!