Jag ska granska dig. Det är mitt uppdrag ;)

Det blir många inlägg idag...sorry...men nu har jag väl tagit igen för gårdagen väl?

Såg Uppdrag granskning förrut. Vilket underbart program på sitt sätt! I alla fall kvällens avsnitt... Jag har ju alltid och vill nu och läser till förskolelärare men andra alternativ har varit fotograf, men jag skulle verkligen också kunna tänka mig att jobba som undersökande journalist! Fasen va spännande att undersöka, upptäcka och visa för alla att allt inte är som man tror!

Yeah Yeah nog om mina yrkesdrömmar...Ska väl erkänna för er att mitt löfte är brutet, jag har pratat med han,MEN, det betyder inte att jag har ändrat mina åsikter, jag har bara gjort dom klart för honom. 

Bye Bye readers! Lämna gärna a comment (men facebook-svengelskan som jag kallar det. Ex. Jenny is having träningvärk) 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!