Here I go Again

rubriken har inget med inlägget att göra :) Eller jo..på sätt och vis, here I go Again, börjar sacka i mitt bloggande! Sorry! Men det har faktiskt inte gått så lång tid och jag har haft fullt upp med min nya fantastiska underbara kamera som alla stackare i skolan har märkt...:) tycker om att ta kort! Och prata om min kamera : D haha

Så ska jag hem imorgon...får åka med Ida hon är så snäll! Men varför inte vi ska åt samma håll och hon skulle ändå åka ensam denna gången! Oj! just det!! hur gick det hos vaccinatören ida??? Rätt åt dig att du ska dit när du får åka till Thailand! Jag tänkte på dig när du va där i alla fall!

Jag var och tränade imorse...och då menar jag inte typ halv nio eller  så utan 20 över 6 masade jag och Ida oss till SATS...vi är så grymt duktiga!

Dagens 5 - bilder med min nya kamera
Bara för att du är så snygg (speciellt på denna bilden);)
Bara för att jag är så duktig på morgonen
 Bara för att du är så go!
Bara för att vi alla orkade gå i skolan hela dagen
Bara för att detta är taget med 16x zoom
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


ida

Hej! ja assnygg är jag på det kortet! måste verkligen hålla med dig där! vaccinationen gick bra först men sen svartnade det o jag fick sitta med huvudet mellan knäna en stund.. pinigt, men jag förvarnade läkaren.. hahaha.. jag e mesig! Men allt är värt det för jag ska till thailand! wohoooo.. måste i o för sig ta sprutan två gånger till, men ändå.. ses imorgon! massa kram

2007-10-24 | 20:26:19
http://smastadsflikka.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!