Hackare

Usch....nu har hackarna slagit till mot frölundas hemsida också...när man skulle kolla på den fick man upp detta. Varför? så jäkla onödigt alltså! Lika onödigt som att frölunda förlorade sin första hemmamatch igår! mot timrå, frölunda vände  till 2-2 så förlorar dom ändå! spelade på några resultat igår och tänkte att jag skulle lägga någon krona på någon riktigt högoddsare, och det blev 3-3 till FBK - skellefteå. Hur surt var det inte när det slutade 4-4 då?? Varför slog jag inte till med det när jag ändå höll på!

Fortfarande förkyld...kanske orkar ta mig ut en stund idag! :)

I will be back med dagens 5 ikväll!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Elisabeth

väntar fortfarande på dagens fem!

2007-10-19 | 21:46:55




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!