Detta är en rubrik

Oj! sex personer har läst min blogg idag och då har jag inte ens hunnit skriva än!  : D roligt att höra! Lämna gärna en kommentar vettja! hehe

Kom tillbaka till Halmstad idag och va i skolan....stackars läraren blev (helt obefogat enligt mig) utskälld av någon i klassen...och jag som är så feg vågade inte säga ifrån...Tänkte maila läraren och säga att inte hela klassen håller med om det hon sa. Hon tyckte bland annat att han gjorde det allt för svårt...Jag tycker att högskolan ska hålla en viss klass, det finns väl en anledning till att man ska ha en viss behörighet för att få plugga där. Vi kan ju inte börja om på lågstadienivå när alla redan har läst gymnasienivå! Det ska inte vara enkelt allting, speciellt inte på högskolan, tycker inte jag! Och stackars läraren stog där och såg så ledsen ut! Han råkade blanda ihop två ord, men so what, alla får väl göra fel! Vi ska ju själva bli lärare, vi måste väl få göra fel nån gång! Han bad ju om ursäkt! Jaja. ursäkta mitt utbrott....va bara tvungen att få ur mig det!   

Imorgon ska jag till Ullared och shoppa lite...kanske, vet inte vad jag behöver men men det är kul att komma iväg lite...finns väl något man kan köpa!

Såg den underbara filmen the holiday nyss...(äntligen! Elisabeth!). Hans barn är ju bara de mest fantastiska varelser jag sett! Mysig film det där ¨måste jag säga!
Förrsten 2 hockeymatcher och 1 fotbollmatch under en helg är för mycket för vad en hals klarar av! Jag har så ont i min hals nu...det kanske inte beror på det men helt ossannolikt skulle jag inte säga att det är!

Dagens 5 saker jag vill hitta på Ullared(gekås) imorgon

* Väska
* Jacka
* Gardiner
* Bebiskläder (Min förra granne har fått en pojk :))
* Kameraväska

image41
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


e.c

jag vet!!! de tre musketörerna är ju så sött så man döööör!! =)

2007-10-17 | 10:26:38
Fia

Shit va jag skämdes. Det var ju verkligen jättepinsamt, jag ville bara ta mina saker och gå när hon skällde på honom.

2007-10-17 | 23:53:00
http://fiffigfia.blogg.se
Ronja

haha och vem var det som visade den för syran tro?? ;P

2007-10-24 | 22:53:12




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!