Dagens 5 om fotboll & Gekåsfynd

goddagens i stugorna! Hur står det till?? Kom nyss hem från Ullared där det var fullt med folk men som bjöd på en del fantastiska fynd :) En underbar matta för 89 kronor, en vinterjacka för 99 kronor, där jag ville ha en grön  men dom fanns bara i S och på just den här modellen var S för liten så nu fick jag köpa en något för stor svart jacka i M istället...men 99 kronor? Då är allt okej! Köpte massor av trosor och lite julklappar och så. Så en lyckad dag det var det allt!

Har så ont i halsen idag, jag som tänkte köra dubbelt träningspass imorgon med combat och pilates, men blir det inte bättre får jag väl nöja mej med Pilates då!

Hittade ingen väska förresten, blir så frustrerad det finns snart inte en ända affär där jag inte har letat, jag får väl fortsätta använda min hemtexpåse som skolväska...kanske ska ta gekåspåsen istället!? Hur nu det hade sett ut???

Dagens 5 - spelare jag vill se i Sveriges trupp till EM 2008

* Pontus Wernbloom, IFK Göteborg
* Sebastian Larsson, Birmingham
* Marcus Berg, FC Groningen
* Andreas "kärna" Kristoffersson, Ljungskile SK ( :) )
* Denny Avdic, Elfsborg

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

kääärna:)

2007-10-17 | 18:49:17




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!