Stupid girl

Åh...jag är så dum!!! Vaknade imorse och kollade min mail och vad står det då :

"Hej ,

Du har inte dykt up på tre (3) klasser som du bokat under de senaste tre (3) månaderna. Då detta bryter mot avbokningsreglerna för förhandsbokning av gruppträningsklasser (se: www.sats.se) kommer vi tillfälligt ta bort din rättighet att boka klasser i förväg under tre (3) veckor (från 2007-11-01 - 2007-11-21 ).

Du är fortfarande mycket välkommen att delta på våra gruppträningsklasser i mån av plats. Du kan delta på klasser genom att boka dig via bokningsstationen på ditt center samma dag som klassen äger rum.

Har du några frågor är du välkommen att kontakta ditt SATS center.

Vänliga hälsningar

SATS "



Jag vet inte varför jag inte hade en tanke på detta när jag tyckte det var så smart att boka upp sig på massa pass i förväg så jag inte glömmer bort det när det väl är dags. Men dum som jag är! Då måste jag ju avboka när jag inte ska gå också!!! Men har svårt att komma på vilka 3 pass det skulle vara, men men, det är väl nått....konstigt 


Igår satt jag uppe och pluggade till halv 1, kände ingen anledning att sluta när jag ändå hade "plugg-flow" bättre att göra det då än någon gång när jag verkligen inte har lust! :) Tyvärr vaknade jag vid klockan 5 igen och sedan har jag inte riktigt kunnat somna om igen. Lite Halloween - efterfester i huset upptäckte jag då hög musik spelades vid denna tidiga/sena timme : ) Kul för dom synd för mig!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Elisabeth

dum.

2007-11-01 | 09:09:12
Elisabeth

jag kommer till fredrikskans 11.45! nä skämt åsido...till österskans 11.45

2007-11-01 | 09:21:02




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!