Miss Muscle

Idag har jag och Ida varit och styrketränat! Vi har ju varit sjuka båda två (och är kanske fortfarande lite småofriska) så BodyCombat kändes övermäktigt och lite farligt för våra halsar så vi körde på i gymmet istället... Började på en typ trappmaskin, vet inte vad det heter man kör med armarna fram och tillbaka också:) I alla fall upptäckte jag att det också var för mycket kondition för mitt hjärta just nu, körde bara 15 minuter men hjärtat slog alldeles för snabbt när jag var klar. Vi har inte testat styrketräningsmaskinerna på sats förrut...Dom vältranade mäniskorna som håller till där har skrämt oss en aning men nu va det inte så mycket folk där, dessutom börjar ju vi bli lika vältränade som dom :D kanske inte...Men det gick bra, fick några favoritmaskiner jag ska köra nu tror jag, tre för benen och en för armarna. Känns kanon nu...Träningvärken i morgon känns dock inte så rolig att tänka på!

Imorgon åker vi till Köpenhamn så då blir det blogguppehåll! 9:35 kommer bussen hit och då sitter Elisabeth och mamma där med frukost :) gottgottigottgott! halv ett är vi framme i Köpenhamn!  Då ska vi bo på vårat "gay-vänliga" - hotell som det stod i beskrivningen. Inte för att jag har något emot det men varför skriver man så? Är det för såna som inte kommit ut ur garderoben än eller what?

Ha det bra! : D Nu ska jag packa!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


ida

Ja jag tror de blev skrämda av oss nu! shit va vältränade vi såg ut när vi lyfte 15 kilo o sånt!! hahaha... ha de så trevligt i köpenhamn!

2007-11-23 | 14:26:28
http://smastadsflikka.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!