Jul,Jul, Strålande Jul

har till min stora förskräckelse upptäckt att det nästan aldrig är några kommentarer här längre :( det är inte så värst motiverande! : D Men det är lugnt för du läser ju i alla fall ellerhur??

I går kväll och hela morgonen har jag suttit och fixat med alla miljarder låtar i min dator och sorterat dom efter artister och sorterat bort sånt jag inte vill ha och såna låtar som jag har 10 exemplar av:) Men nu måste jag göra spelningslistor för annars kan jag bara lyssna på en artist i taget och det kan bli lite tråkigt, vill ha blandning! Får se hur många dagar det tar innan jag blir klar med det : D

Har en hemsk träningsvärk idag! Jag & Ida körde step igår, det var första gången jag var på det på typ 1 år och det känns, kommer inte gå tillbaka dock, jag tycker det är ganska tråkigt faktiskt, föredrar aerobic och Combat i såna fall!

Håll tummarna för mig nu att jag ska få tågbiljetten hem imorgon för bara 2 kronor! Det vore verkligen super! Då kan jag komma hem och hjälpa mamma julpynta också, när Elisabeth & pappa är på hockey!

Om 2,5 timme ska jag & Ida åka till Rusta och köpa min efterlängtade 150 cm julgran:) Vad mysigt det kommer att ha en egen gran! Jag vet att det kanske är tidigt, men jag kommer ju åka ifrån halmstad den 19 Dec. och kommer inte vara där hela denna helgen så jag vill ha den framme redan nu, det är ju faktiskt 1 advent snart! HAHAHAHAH

Ha det bra! Kramar

Dagens 5 - låtar jag lyssnar mest på i min telefon just nu
* About you now - Sugababes
*Miss Blue- Vincent
*Your Song - Mattias Andreasson
*Apologize - Timbaland feat. OneRepublic
*I natt - Linus Wahlgren
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


elisabeth

åh, vad mysigt liv du har :) och jag var inte ironisk! hoppas ni hittar en fin gran! haha. Vad kul om du kommer redan imon! :) Jag läser alltid!

2007-11-28 | 10:53:52
ida

Julgranar here we come!!!! Jag såg dom hade en rosa på rusta,
då stöder du bröstcanserfonden om du köper den! fast rosa är ju inte den juligaste färgen kanske! ses om 21 min. kram kram

2007-11-28 | 11:39:31
http://smastadsflikka.blogg.se
jenny

klart jag har ett mysigt liv:P

2007-11-28 | 16:08:51
http://yeahnysliv.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!