Bowling Inferno

sorry att jag inte skrivit på några dagar, har varit sjuk i helgen och är fortfarande inte riktigt kry! Så fort någonting blir bättre får jag ont någon annan stans! I HATE THIS!!! och jag som ska till Köpenhamn och allt! Men tills dess borde väl det ha gått över - till på fredag alltså!

I fredags var vi ute och åt på Fox & Anchor (eller hur det stavas)....god mat i lite för hög prisklass för en snål students plånbok! det var liveband och vi hamnade precis framför scenen, lite lock för öronen har jag fortfarande!Sedan gick vi till B & B och spelade bowling... första serien gick uselt...eller inte uselt, jag räddade situationen med strike och spare sista omgången. Men till andra serien då kom jag igång på riktigt!! Vi hade väl 3 omgångar kvar och jag låg på 120 men sedan hann vi inte med. tror det var min bästa serie nånsin, en av dom i alla fall! I Love Bowling!!

I lördags hade min lilla förkylning brutit ut till en förkylning som räknas som att man är sjuk och jag låg hela dan till klockan 6 då jag gick till Ida och hade lite mys med tacos och TV! Hon sa igår att hon kände sig lite sjuk jag hoppas inte jag har smittat dig!!

Over and OUT!

förresten åkte Mattias ur idol i fredags vilket var synd och skam! I aftonbladet stod det att han hade valt en låt som inte många känner igen men herregud! Den har väl alla hört ! "I'm a star up in the sky I'm that mountain peak up high...hey I made it I'm the worlds greatest!"

och förresten rubriken är namnet på en travhäst
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


ida

jag håller med.. lite för hög prisklass.. maten var inte såååå god som den borde varit för de priset. hahaha.. o jag tror inte det var du som smittde mig.. det har vart på g länge nu..

2007-11-19 | 13:19:50
http://smastadsflikka.blogg.se
Elisabeth

det är ju bästa låten ever. typ

2007-11-19 | 19:26:43
http://elisabethsliv.blogg.se
Josefine

Krya på dig gumman!

2007-11-19 | 20:05:12
jenny

tack! Jag kan inte kommentera på din nya blogg:(

2007-11-19 | 21:02:14
http://yeahnysliv.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!