V75

Uppdatering: ) Sorry...har inte haft så mycket att skriva men nu så:)

Har 3 av 3 rätt på V75...första gången jag spelar, hoppas man kan få 7 rätt : ) Sweet Dreams  säger jag bara : )

Åt kinamat igår, det var så starkt så när jag andades trodde jag det skulle spruta ut eld! Men det gjorde det inte,,,men såå starkt var det!

Det gick bra första dagen på jobbet, dom ringde till & med från bemaningscentralen idag och frågade om jag kunde jobba idag...Visst sa jag, men vi kom överens om att jag kanske skulle gå bredvid åtminstonde en dag till innan jag går in och jobbar själv, men hon skulle faktiskt ringa tillbaka om ingen annan kunde jobba...men hon ringde inte! 

Soo Long (Keep your fingers crossed for me ) 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!