Trav & Naturkatastofer!

Trav blir det idag...Ska till göteborg och åka till Åby med pappa & syrran! Bara så synd att inte min älskling kan följa med! Han hade älskat det...Men vi får ta det någon annan gång! Ska man vara ute i solen då i flera timmar....antar att solkräm kan vara ett bra tips! För det är väl så här fint väder i göteborg också?? 

Såg Volcano igår på tv3....vet inte vad det är för fel på mig! Jag har i hela mitt liv älskat filmer om naturkatasrofer - Twister, Dante's Peak, Deep Impact mfl... Trodde när jag var liten att jag skulle bli geolog eller nått! Kan inte rå för det! Såna här saker har alltid facinerat mig!

Soliga kramar från halmstad ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!