Sömntuta

Igår hade jag så ont i huvudet så jag slumrade in redan klockan 21, blev dock väckt av telefonen klockan 22 av min älskling - så länge han väcker mig gör det inget! Han sa till mig att sova igen (antar att jag inte var något vidare sällskap!)...Efter att ha gått och lagt mig 2-3 timmar tidigare än vanligt, vaknade jag också 2-3 timmar tidigare - vilket innebär klockan 4.00...Så nu klockan halv sju börjar jag bli riktigt trött igen! Snälla säg inte att detta ska bli en ond cirkel!

Ingen träning blev det idag i alla fall....huvudvärken finns trots allt kvar och det känns som vila är bättre än en timmes intensiv träning! (eller??)

Var på det möjliga nya jobbet idag. Verkar jobbigt. Men roligt!

Vann på keno idag igen förresten - bara 20 kronor denna gången och det var det jag spelade för! Men ändå...

Ha det bra!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!