Ny kurs & falukorv

Idag börjar en ny kurs...delkurs 4 i AUO 21-40...ledarskap...Alla är så entutiastiska inför denna kursen...inte jag! Hur kan man ha en kurs som heter ledarskap men ingen VFU (praktik)?? Det är inte samma sak för mig att leda en grupp barn som det är att leda en grupp studenter på 50 st. i åldrarna 20 - ?? Men den blir nog bra den också!

Mådde så dåligt igår....Skulle avancera till det och göra falukorv i ugn i stället för stekt falukorv (egentligen tycker jag inte om ugnsbakad falukorv så det är ju fel redan där), men vad skulle man ha på? I affären hittade jag en kryddpåse som man skulle blanda med creme fraich och hälla på korven! Okej praktiskt tänkte jag...Maten var klar jenny ska äta och det smakar inget annat än senap. Jag tycker inte om senap! Men jag åt lite ändå, jag hade ju ändå lagat det här! Men sedan mådde jag dåligt resten av dan!

Ha en bra dag!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!