Jobb???

Ny dag....idag ringde jag för att höra om dom fått min ansökan om jobb inom hemvården i halmstad eftersom jag inte fått nått svar...vill bara veta om det är lönt att vänta! Men där fanns en tjänst kvar som semestervikarie! Oj då! Jag skulle ju bara höra om dom redan var klara med att ta ut vikarier! Så  nu ska jag dit på tisdag så får vi sem om  jag får jobbet...det är inte så många veckor vilket är skönt! Då kanske jag kan jobba lite hemma i lilla edet också!

Hade planerat att skriva nått annat här  nu men det försvann nånstans...kommer inte ihåg alls! nämnde jag att det är ett demensboende jag ska jobba på då! haha

Fina inrednings och presentprylar! www.ie-design.se 

Ha en solig och härlig dag ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!