About me

Hittade denna! Alltid kul med såna här tycker jag!

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Självklart!

2. Har du sett din bästa vänn gråta?
Ja...

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
ABCDE-vitamin tabletter knaprade jag! Dom var så goda till dom ändrade receptet!

4. Vad åt du senast?
Knäckebröd med ostskiva - kör wasa-metoden


5. Har du fått någon komplimang idag?
Naj....inte pratat med någon än idag

6. Har du varit med i en rättegång?
Nepp...aldrig

7. Är du polare med grannarna?
Nej tyvärr inte

8. Vilka språk pratar din mamma?
Svenska - och förvånar ibland med sin engelska! (ang. fråga 7, vi är inte ovänner jag känner dom inte)

9. Vilka länder har du bott i?
Sverige

10. Senaste piercing?
Har bara i öronen så det är kanske den i vänstra örat : )

11.  När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Förra lördan när vi var i helsingör

12. Gay?
Nej...inte vad jag vet!

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
Nej faktiskt inte!

14. Har du äggat någon?
Nej...inte det heller...

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Vet inte om jag är tråkig eller har ett sunt förnuft?

16. Saknades visst i testet!

17. Har du varit på stranden?
Japp...många gånger, badade i söndags!

18. Har du haft en stalker?
Va läskigt! Jag hoppas inte det

19. Minns du din/dina musiklärares namn?
Ingen glömmer R.L på fuxernaskolan!

20.Hur bra är din syn?
Kan knappt bli bättre!

21. Har du varit på ett party?
öh...ja!

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
NEJ! Hjäääälp!

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Okej....men jag har ingen bror! HAHA

24. Har du varit utomlands?
Ja många gånger!

25. Har du sett din bästa vän naken?
Ja...!

26. Vilket är det bästa bröllop du har varit på?
Vilken blandning på frågor : ) Älskar alla bröllop kan inte välja, men förhoppningsvis blir det mitt eget!

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga. slagsmål?
Dom skulle bli grymt förvånade i alla fall!

28. Var är dina syskon just nu?
Jag tror hon är i skolan!

29. Vad är den senaste drömmen du minns?
Haha i natt, att jag var med i en film där krister henriksson var med och sa att han hette Wallander när han skulle skaka hand med någon - men det var ingen wallander film! Det var kul då : )

30. Vem ringde dig senast?
Älsklingen ringde kvart över elva i går kväll...jag försöker komma på vad han sa men jag pratade nog med han i sömnen!

31. Vilken tid gick du upp i morse?
Såg home and away 7.25 men jag gick väl inte upp förrän klockan 9.

32. Vad ska du göra i helgen?
Festa? träffa älsklingen?

33. vad står det i det fjärde "sms:et" i din inkorg?
"I havet?" av mamma när jag skrev att jag hade badat : )

34. Varför ger män sina snoppar namn?
Så dom inte ska känna sig ensamma? : ) En kompis måste ju ha ett namn : )

35. När var du riktigt sjuk senast?
Vet inte om jag har varit riktigt sjuk någongång - vad man nu menar med det?

36. Vem är den senaste kändisen du tog på?
Hmmm.... undra om det är Yannick Tregaro, vet inte om jag rört någon efter det....var på bröllop med Sandra Oxenryd men tror inte jag tog på henne ; )

37. vad finns i din bakficka?
Har ingen bakficka

38. Har du färglinser?
Nej....kör natural!

39. Vad gjorde du klockan 2 i natt?
Drömde om Krister Henriksson: )

40. Vad är det första du gör på morgonen?
Går på toaletten (nej inte går PÅ toaletten men ni fattar) 

41. Vad ska du göra efter det här?
Våra bästa år började precis - kanske ska se på det!

image33
Ola Rapace, Krister Henriksson & Johanna Sällström
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Elisabeth!

Ola rapace äger!! (ha...så mycket kul i det inlägget och jag kommenterar det! )

2007-05-22 | 20:38:10




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!