Shoppingrundan!

image12

LIte av vad shoppingrundan idag gav - måste börja med om att be om förlåtelse till min nya ögonskugga som jag helt glömde bort att ta med här - men den får en helt egen plats senare!

Skor: Från DinSko 180:- snygga, enkla och svarta, duger alldeles utmärket till skorna med stort S dyker upp!
Spel: Haha var på Åhlens och hittade två billiga datorspel - Drömjobbet i Rosemond Valley 59 :- uppdraget är att du ska ta över ett köpcentrum och inreda butiker osv. Har testat en gång - den gick i konkurs :( Cosmopolitan virtual makeover 29:- Har jag inte testat än men ser fram emot att se min egen makeover!

Inredning: Jag har ÄNTLIGEN köpt nytt "sand" och småprylar att dekorera med efter att ha haft julens ända till nu! Blev riktigt fint med grönt och vitt om jag får säga det själv!
Smink: Maybelline Dream mousse ögonskugga 75 :-

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Jennie

Fina grejjer! :) Ha en bra lördag!

2007-03-31 | 17:37:11
http://enannanjennies.blogg.se
Lena

Hej! Hur var frisyr programmet? Funkade det?

2008-01-08 | 20:41:09




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!