Ont i magen och slutspelskyla

Igår var en mycket mysko dag....först vaknar man med huvudvärk efter en kväll med ont i magen...hm...sedan går det sakta men säkert över och jag bestämmer mig för att ändå gå och träna (ja jag vet att jag är korkad!), efter det kändes det ändå bra, jag var lite trött men det är jag alltid efter träningen...men sedan kom det tillbaka, ungefär vid exakt samma tidpunkt som kvällen innan kom mitt magont tillbaka! och idag vaknar jag återigen med huvudvärk....det är så svårt, för jag kommer säkert må bättre även idag, men ska jag ligga och vila trots att jag inte är sjuk för att inte få tillbaka det i kväll eller ska jag känna att jag mår bättre och inte ta det lugnt...det lutar åt en riktig slappardag...=)

Imorgon blir det hemfärd för att säga "hej då" till syrran som ska till England i en vecka, här har ni hennes blogg förresten: http://crashbombang.blogg.se  
Men innan dess ska jag till skolan imorgon igen, det var ett tag sedan jag vara där nu, men först måste jag läsa igenom uppsatsen jag ska opponera på....
Lite komiskt att vi skrev om downs syndrom, och efter det har jag sett och läst om DS överallt....på outsiders, imorse på svt morgon....konstigt...lägger man märke till det mer eftersom jag nyss skrev om det eller??

Så börjar semifinalerna i hockeyn idag...slutspelet har aldrig varit så kyligt för min del och det har många orsaker:

* Frölunda är inte med vilket gör att mitt intresse går ner många steg
* Jag har inte haft möjlighet att se en enda match i slutspelet än så länge 
* Inga skandaler - vart har "Din tjocka jävla tattare" - Per Ledin tagit vägen, alla "checking from behind" som ger avstängningar resten av slutspelet 
* Inte ens i tidningar och sportsändningar får detta något större utrymme - beror det på att det händer så lite? Eller att alla storstadslag är utslagna? Eller har jag bara missat allt??


Jaja...nu ska jag krypa ner i sängen en stund till!!

Ha det bra! Kram Jenny

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Gissa vem!

hehe...din tjocka jävla tattare-ledin =) Förhoppningsvis blir det mer sånt idag :) Håller anars med dej...fast SÅ lite utrymme får det väl ändå inte? Men som sagt, du kan ju inte se det på tv...SYNES IMORGON!

2007-03-21 | 09:28:23




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!