Ny blogg nu igen!

För er som läser mina bloggar så kan jag nästan garantera att ni (i alla fall du Josefine) tänker...en ny igen! jajajaa säger jag bara...jag kan inte rå för det, jag tröttnar snabbt! vill börja på ny kula liksom!

För er som är nya - Jenny heter jag, är 19 år och pluggar till lärare / förskolelärare i Halmstad men jag kommer från Lilla Edet. Jag har en pojkvän som heter Jocke, en syrra som heter Elisabeth (några jag säkert kommer nämna då och då!)...Andra jag kan nämna är mina kompisar men det tar vi när vi kommer dit! =)
 
Vad kommer jag skriva om då...?? ja...men bakgrund av mina tidigare bloggar är sport ofta ett hett ämne...annat är musik, skolan, samhället i övrigt, kompisar, träning...äsch! skit samma! Ni kommer läsa om mitt liv!

Har varit hos frissan idag! Tänkte jag skulle ta mig en promenad till eurostop denna tråkiga söndag och kom på att jag skulle behöva klippa av mig lite av mitt trassel till hår...Men tanken slog mig..."Ska jag verkligen våga vidga mina vyer och klippa mig där??" Jag som alltid klipper mig på samma ställe, ett ställe har jag i Lilla Edet och ett ställe har jag här i Halmstad...Men jag tog mod till mig och som tur var fick jag tid direkt (eller..tid och tid...det var ju drop in)... Så nu sitter jag här nyklippt och med ett tillplattat hår! Varför ska alla frisörer envisas med sin platt-tång! Inget ont om platt-tänger (heter det så?? En platt-tång flera platt-tänger??)...Det är jättebra för dom som har lockigt och vill ha platt tillexempel...men jag har ju redan platt hår! Jag vill ha lite volym, inte ännu mera platt!!
Men nu ska jag bara färga det också så är jag tillbaka med ett normalt hår igen efter en down-period! =) Hoppas bara färgen blir bra!


Nej nu väntar mera plugg för studenten Jenny...jobbigt och tröttsamt, men men vad gör man inte för att klara skolan då!


See Ya Later! Love You!
Jenny
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Josefine

Variation är ju alltid roligt! Så länge jag kan läsa din allra senaste blogg så blir jag glad.....

Fin layout du har fixat, snyggt värre =)

Kram

2007-03-12 | 20:52:27




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!