Kvinna eller Man

I brist på annat tog jag mig an dessa listor....hur manlig/kvinnlig är jag?? På förhand är min gissning definitivt man på grund av mitt sportintresse och lite sånt men vi får se vad frågorna visar... 

Min kvinnliga sida:
[  ] Köpt en hårfön? (har dock fått en men det räknas väl inte...)
[X] Sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut?
[X] Följt med som smakråd vid en shoppingrunda?
[X] Pratat känslor? (Gjorde det aldrig förr...men nått har hänt med mig, både pratar och visar numer känslor...)
[X] Tänkt på att matcha mina kläder?
[X] Berömt en person av manligt kön för sitt utseende?
[X] Ringt upp en person utan konkret syfte? (Det beror på om man ringer någon bara för man saknar dom räknas..)
[X] Funderat på namn åt mina barn?
[  ] Insett storheten hos Barbra Streisand?
[  ] Druckit Cosmopolitan?
[X] Sett ett avsnitt av "Sex and the city"?
[X] Sett två avsnitt av "Sex and the city"? (Hm...men där går nog gränsen...)
[  ] Känt mig sugen på en kopp te?
[X] Känt glädje över att få blommor i present ?
[  ] Gjort någonting romantiskt på eget initiativ?
[X] Blivit arg utan anledning? (Då fanns det säkert en anledning...)
[X] Gråtit efter 9 fyllda år? (Se fråga 4)
[  ] Brytt mig om H&M:s val av modell?
[X] Pratat skvaller?
[X] Varit arg/sur utan att tala om det?
[X] Kramat en kille?
[X] Dansat?
Totalt: 16

Min manliga sida:
[  ] Ljugit om hur mycket jag har druckit?
[X] Ätit en blodig stek? 
[X] Läst en biltidning? (Ja! Det har jag faktiskt gjort...trot eller ej!)
[X] Framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap?
[  ] Lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det?
[X] Skött grillen under en grillfest?
[  ] Läst en bok av Jan Guillou?
[  ] Läst ett nummer av Slitz?
[X] Dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad?
[  ] Känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza?(Är nästan alltid hungrig...men nej...kanske efter en Panpizza)
[  ] Gått på en Ulf Lundell-konsert ?
[X] Använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person? (Jag var liten och arg på min syster!)
[  ] Sett alla Die Hard- och Rocky-filmerna?
[X] Diskuterat bröst? (Vem har inte diskuterat bröst?)
[  ] Gjort lumpen?
[X] Läst Nick Hornby? (Yes...Fever Pitch...Arsenal=))
[X] Känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning?
[X]Känt mig häftig över att åka jättefort i en bil? (Känner sig alltid lite tuff när man gasar på lite extra)
[  ] Enbart stirrat snettuppåt vid besök på en pissoar?
[X] Lagat någonting på egen hand?
[X] Skrikit "kom igen nu gubbar" på en fotbollsplan?
[  ] Tävlat i att dricka öl? (varken tävlat eller druckit...blir illamående av lukten bara)
Totalt: 12

ooopppsss...såväl kände jag mig själv...Var ju inte så mycket sport på listan, och kvinnolistan var ju ganska allmän...liksom har sminkar mig i annat avseende än att se rolig ut? Har inte typ 99 % av den kvinnliga befolkningen över 14 år gjort det? Och sett Sex and the city 1 gång eller 2 gånger...hade dom dratt till med 4 gånger hade jag missat på den...tänkte nu skriva hur icke-allmän (??) manligsidan var men jag ångra mig...den var ju nästan ännu mer allround=)
                                                                   

(känt glädje över att få blommor i present -
min alla hjärtans dag ros kände jag stor glädje för)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hanna

ja jag undrar hur flickans hjärna funkar.. och vad den andra tjejen sa... hmm...

2007-03-29 | 19:08:48
http://hemmahoshanna.blogg.se
Anonym

Älskar att läsa den listan så kul :D

2007-03-29 | 20:13:17
http://puuccii.blogg.se
L8

Du blev också tjej ser jag. :P

2007-03-31 | 19:44:30
http://kamphund.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!