Hejsan i lingonskogen=)

Hej hej här från mitt "flickrum"...hehe....flickrum och flickrum...finns det nått som heter så eller är det bara nått som förekommer i amerikanska filmer där rummen står kvar exakt likadant som när dotter (eller sonen men då heter det inte flickrum) flyttade därifrån oavsett om det var 1, 10 eller 30 år sedan...Jag är i alla fall hemma hos min mamma och pappa...och sitter i mitt gamla rum som till stor del ser ut som det gjorde när jag flyttade för ett och ett´halvt år sedan...men används nu som datorrum eller vad man ska säga...dessutom har jag tagit med mig mycket härifrån som sängen till exempel...jaja whatever!!

Var och lämnade av min syster på hennes skola idag (min gamla)...nu bär det av för henne till england och en vecka i någon annans familj...vem vet hon kanske inte vill ha oss tillbaka igen sedan! Nej jag hoppas du får det/ har det jätteroligt!
Sedan träffade jag Jenny E!! Alltid roligt att träffa gamla kompisar (nya också för all del!)...Vi hade några timmar i Lilla Edet...hm...ja...det finns lite affärer och tack gode gud för det nya kafeét det var verkligen på tiden!

Har konstaterat idag hur mycket jag älskar min Jocke...Hur mycket jag än försöker och anstränger mig kan jag inte sluta prata om honom eller tänka på honom! Hur bär du dig åt för att hålla dig kvar i mitt huvud OCH i mitt hjärta varenda sekund!

Imorgon blir det resemässan! En tradition jag älskar....gå runt där och se på alla härliga resmål och alla roliga människor...För att inte tala om när man kommer hem och ska titta på alla GRATISPRYLAR man fått med sig, det är godis, plancher, plastblommor, tusentals pennor,. solrosfrön, kryddor från världens alla hörn, ballonger ja man kan ha lyckats plocka åt sig allt och man vet aldrig säkert om det kommer från Jamaica, Mongoliet, Sydafrika, Spanien eller varför inte närke eller Norrland?

Jag har sett att många läser min blogg och det är jätteroligt! Lämna gärna en kommentar!

Kramar från Jenny

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


England =)

Har kommer en exotisk kommentar! Ha ha!
Saknar dej syster lilla!

2007-03-26 | 11:25:28




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!