Den korta kjolen?

Det utlovande inlägget uteblev!
 Jag ber om ursäkt för det men har en rimlig förklaring...internet har krånglat de senaste dagarna, beror väl på blåst, hagel, snö, solsken...helt enkelt vädret som inte kan bestämma sig om det är vinter, vår sommar eller höst...Men idag skiner solen ikapp med alla glada människor och jag tog på den korta kjolen dagen till ära, synd bara att de strumpbyxor jag hade hemma är typ vita....inte så smickrande kankse....vi får se det kanske blir byxor ändå innan jag kommer ut...det är ju inte sommar än!

Igår blev vi äntligen klara med uppsatsen, så om någon kommer in och läser detta nu och kan mycket om downs syndrom så behöver ni inte kontakta mig för då är det försent =)

Nej nu ska jag iväg med en bok till ida!

Men jag skriver mer sedan!

hat gött! //Jenny
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Caroline

Hoppas du får en underbar dag =)

2007-03-20 | 11:10:52
http://ciline.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!