Den 30 Mars

Morgon....30 Mars...Home and Away är slut för denna veckan...Zoe var stalkern, eller Zoe hette hon ju inte hon hette ju Eve. Kim vet inget ännu, jag missade ett avsnitt...verkar som har åkte iväg någonstans då!
Har träningsvärk idag...inte lite heller...kan knappt gå. BodyCombat igår...alltid lika roligt, jag gick in med en ny "taktik" igår, jag skulle "studsa" mindre och ta i mer med benen istället - i exempelvis knälyften...Det kändes inte lika jobbigt då för jag blev inte lika trött men idag känner jag ju att det tog mer på benen än det brukar göra!

Linköping klara för final igår! Gött! Skönt att ÄNTLIGEN slippa färjestad i finalen.... efter 7 raka finaler! Jag hoppas det blir HV dom får möta i finalen... Ärligt talat så har jag aldrig brytt mig så här lite om slutspelet i hockey...Det är verkligen som att någonting saknas när inte frölunda är med!

Ledig idag då! Skööönt! Får se om jag har bättre tur idag i min jakt på nya skor! Någon som har nån idé på några snygga??

Syrran kommer hem från England idag..eller ikväll...ser fram emot ett samtal om hur det har varit!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Nina

Bodycombat låter sjukt jobbigt!! vad är det och vad gör man?
kram

2007-03-30 | 09:10:16
http://NINAK.BLOGG.SE
Kristina

Jobbigt med träningsvärk. Höll oxå på Frölunda:) Ha en bra dag!

2007-03-30 | 11:10:34
http://thisis.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!