Magnus Uggla & Håkan Hellström

Okej...nu ska jag strax till bussen och åka hem men innan dess måste jag bara säga detta:

Hur kom det sig att så himla många klagade på att Håkan Hellström var en dålig artist för att han inte kunde sjunga när de samtidigt tyckte Magnus Uggla var bra! Är det någon som inte kan sjunga är det väl han?? Inte menat att jag tycker han är en dålig artist...men jag förstår inte dubbelmoralen...okej detta kanske var ett lite inaktuellt ämne men jag var bara tvungen... : D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Josefine

mmm håller helt med dig, i reklanmen för Ugglas nya skiva (där han själv medverkar) är det ju allt annat än skönsång.....btw gillar den nya bakgrunden på din blogg :)

2007-12-21 | 19:23:15
Jenny

Tackar! Det är syrran som har fixat :P

2007-12-22 | 14:11:15




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!