Inget PS2 under granen....

Jaha...så håller en till dag på att gå mitt sin ände...Och imorgon gott folk är det inte mindre (eller mer) än 5 dagar till julafton!!! Pratade med mamma idag och då sa hon att mina paket såg så små ut..."Jaha, sa jag, då blir det inget playstation 2 då?" då sa mamma nej det blir det inte....*bölar*....Nej, jag ska fixa det själv, det är ju faktiskt inte så svårt...nu blev jag bara nyfiken för vad jag ska få för små paket!!!

Idag var jag och Sandra i stan, jag köpte ingenting men det gjorde ju hon!!! Inte mig emot, tycker det är kul bara att gå i stan, skitsamma vem som handlar saker...När jag kom hem insåg jag dock att jag fortfarande behöver en present till Elisabeth och att jag inte har så många dagar kvar...men Whatever! Jag har ju redan två så : P

Ja...sedan skulle vi träna dansaerobic som jag var lite nervös för, har bara varit på vanlig aerobic (och iofs jive och funk) innan...Men när jag kom dit hade min vanliga aerobicinstruktör blivit inkallad så hon körde det passet vi brukar ha (eller har haft 2 ggr i alla fall)! Så helt plötsligt var det jag som hängde med!! Haha...sikket flyt man kan ha då!

Nu ska jag nog se nån film tror jag! Ha det bra!!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


sandra e

Jag tycker du var jätteduktig på träningen! du har "känsla"=) Kul att spendera halva dagen med dej!

2007-12-18 | 23:02:16
http://Zandros.blogg.se
jenny

haha...känsla vet jag väl inte om jag har men det är så kul så det spelar ingen roll : D

2007-12-20 | 09:15:59
http://yeahnysliv.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!