hej jag heter jenny och jag är 12 år

Familjen har åkt hem och jag sitter och läser 1 miljard barnböcker om vänskap...har hittat en hel del! Får se vad det kan bli av det hela!

Idag gjorde jag hemmalagad potatismos för första gången i min historia...det blev riktigt gott...kanske lite väl mycket smör...men då vet jag det till nästa gång ju!!!

Håller också på att skriva till seminariet imorgon, vi ska skriva om oss själva i tredje person och i den lilla berättelsen få in tre lögner om oss själva! Ganska kul men det är svårt att komma på bra lögner så om nån har nån idé så bring it to me!!!

Igår va vi på julmatsmarknad och jag fick en liten utskällning av en gubbe för att jag tog en bit korv med fingrarna! Herregud, mamma gjorde det ju före mig!!! Sedan frågade han "gör du så hemma???" Jag sa "Ja....det gör jag faktiskt" :)
Sedan när jag var på biblioteket idag frågade jag om man kan låna utan lånekortet, som jag hade glömt...
"Nej...bara om man har körkort men det har du väl inte?"
 "Jo....det har jag"
 "ett sånt litet?"
(visar med händerna)
"Ja, det har jag!!" (smått galet irriterad) 
Hur liten och ung ser jag ut helt plötsligt!!!???!!?!?!?!?

Ha det gött
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Elisabeth & Ronja

HAHAHAHAHAHA...(ronja skrattar också) år biblioteksgrejen asså! :) Herregud. Så liten ser du faktiskt inte ut... :)

2007-12-18 | 14:36:42
Heidi

Snacka om att du blivit mobbad asså!!!

2007-12-18 | 14:49:39
http://livetenligtheidi.blogg.se
jenny

jag har blivit grovt kränkt och kräver en offentlig ursäkt!!

2007-12-18 | 21:05:03
http://yeahnysliv.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!