Feliz Navidad - Merry X-mas

Sorry Heidi, men det är nog så du får leva med att min blogg ser ut...Det är det mitt liv handlar om - träning och tentor, kåren och allt vad det är...haha! Du är jätteduktig som jobbar : P

Det var i alla fall jättekul på kåren igår!! Och jättemycket folk, vet inte om det berodde på lucia eller att det var sista för terminen...tror på det sista! Men det var kö ända till kvart över ett (vad jag såg) och dom stänger två : O inte lättare när alla ska trängas för att få ut sin jacka sen! Men det var jättebra musik och trevlig stämning och Elisabeth - jag dansade med en kille Moaahhhaaa!! ; P Ellerhur Ida!!?!? 
                                                               

Ida fick en mikrofonradio av mig i julklapp som man kan ha i duschen och skaka loss och JA!! jag ställde mig i deras badkar och testade och det funkade....hade inget vatten på dock! Imorron bitti åker hon till Thailand!
Feliz Navidad säger jag bara!! Ha det kanon! Jag hade gärna åkt till värmen jag till ett tag!

Jag var på träningen förrut och är helt död men det ska jag inte säga....; )
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Elisabeth

wohoo :) cant wait to hear all about it!

2007-12-13 | 21:41:07
Heidi

hihi... Klart bloggen handlar om dig och ditt liv gumman!! Är inte så bitter idag... hehe... Skoja bara lite med dig ju! Lav Ya! KRAAAaaaM

2007-12-13 | 22:34:19
http://livetenligtheidi.blogg.se
ida

jajjamennsan!! du shakade ju riktigt loss där! hahaha.. ha de bäst nu gumman så ses vi efter jul!
kram kram på dig!!

2007-12-14 | 00:23:56
http://smastadsflikka.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!