Skitnödig, hockey & Estetik

Idag har jag haft drama...haha...kortfattat så var vi en skitnödig orm och transasar (Alltså asagudar som var transvestiter) haha...Jag utvecklar detta om så önskas!

Såg nyss på hockeyn (blandat med lite Anna Pihl)...MODO till final...nu hoppas jag bara ännu mer att guldet går till Linköping, när det inte blir frölunda så....
Har glömt att gratulera Frölundas J20 lag till SM-guldet och ska dessutom säga att J18 laget tog silver! Det känns ändå som framtiden är säkrad, även om inte de gamla höll måttet denna säsongen!

Ganska intressant förresten hur många ämnen och hur mycket man kan lära ut till små barn (och äldre) med hjälp av estetik....Dramat var inte så stor överaskning...Däremot dansen...ser fram emot att lära mig hur vi kan använda musiken och slöjden mm mm för att lära ut!

Soo Long!                       image13
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!