Mycket sport och lite annat - OBS. långt inlägg!

Nu var det länge sen jag skrev så detta inlägget blir nog långt....just a warning

Är lite sur nu...satte in 100 kr på Caliber Bingo - när man gjordedet skulle man få 100% i bonus - alltså skulle jag få 200 kr att spela för... men nej dom sista 100 kronorna har jag inte sett röken av...hoppas dom kommer annars känner jag mig grundlurad!

Funderade på att sätta ihop ett lag till drömelvan till allsvenskan, det är kul att följa under säsongen - hade ett lag i elitserien, men detta kostar 50 kr och eftersom mitt mastercard inte fungerar längre och man inte kan betala med Maestro över internet skulle 50 kr dras på min telefonräkning och jag är ganska så säker på att jag ångrar mitt köp av drömelva när den räkningen dimper ner i brevlådan....Så ingen drömelva för mig....Har dock tippat allsvenskan till familjens interna tävling där jag brukar ligga bra till men efter en pinsam förra säsong är jag lite orolig för att jag har tappat stinget! Men den känns ganska säker...hoppas bara att IFK placerar sig högre upp än vad jag tror! Vinner IFK SM-guld förlorar jag gärna den tävlingen! 1-1 mot Trelleborg är väl inget höjdar resultatdirekt (Då jag har tippat trelleborg sist) men en första omgång är alltid en förstaomgång... Är dock stolt över att jag gick emot experternas tips med att sätta Brommapojkarna i botten och har dem istället i mittenregionen! Dom är bättre än många tror vilket de också visade mot Djurgården...

Påsken var bra...var med familjen till Kalmar och träffade släkten och hundar : )...Spelade en del biljard där och till skillnad från syrran  är det nog inte min sport...Lyckades dock både slå Syrran och Pappa en gång vilket jag kan leva på ett tag!

Var hos Ida och åt tårta (kladdkaka med grädde och frukter...mmmmmuuuummmmmmsss). Hon blir 21 idag. Det gör att jag bara längtar ännu mer efter min 20-års dag om 12 dagar!

Är ledig från skolan nu i en vecka...kanske låter skönt, men den som tycker det kan ju ta och läsa mina 5 böcker och skriva om dem till nästa onsdag tack så kan vi se hur skönt det är =)

Bilder från min Påsk:
                             
                             Promenad i Nunnedalen på Öland
                                                          
                                                                        Biljarden...                                                                                               
    

                           
                                                          Vovvsarna jag träffade                                  
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Biljardproffset

var du tvungen att lägga in den bilden??

2007-04-12 | 14:05:17




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!