Felringning - Hej Magnus!

Ringde en Magnus till mig två gånger idag förresten... från köksavdelningen på IKEA...tydligen skulle jag ha några mått....det visste inte jag =) Efter någon minut ringde det igen "Ja hej det var Magnus här igen" haha! Vad vill du mig Magnus? Jag är upptagen! Han hade en siffra fel säkert....hoppas han kom till personen som skulle ha nytt kök...jag hade i och för sig inte tackat nej till det! 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Deci

haha , ibland kan det faktiskt bli ganska kul med felrigningar . Bara man själv slipper skämmas =)

2007-04-14 | 09:24:43
http://deci.blogg.se
Anonym

Ha ha, kunde du inte vidarebefodrat samtalet till mig? Jag skulle gärna ha ett nytt kök (dvs om det redan var betalat för) ;)

2007-04-17 | 09:08:12




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!