BodyCombat-träning & Snygga toppar

Typiskt att MODO ska vinna också....åh....det vore det mest orättvisa om dom skulle gå och vinna SM-guldet!

Har varit och tränat BodyCombat idag...det känns som det är det enda jag har tid och lust att träna just nu, visst Aerobicen är rolig men det är alltid någonting i vägen just när den är...Men jag får försöka skärpa mig med den nu och satsa på rejält inför sommaren...Kanske ska prova på gymmet på SATS också...men gruppträningen känns verkligen som min grej! Även om mina armar fortfarande skakar...3 timmar efter träningen!

Köpte 2 olika färger av Gina Tricot snygga och oerhört populära Lisa Tunic Top... Så nu har jag en blå och en orange...Jag älskar dom verkligen!

                                                               
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!